Sluiten

Aangepaste levertijden

We streven er als webshop altijd naar om je pakketje zo snel mogelijk
te laten bezorgen. Door externe factoren kan het soms zijn dat dat niet lukt.
Hieronder vind je mogelijke oorzaken als je pakket niet op de verwachte
leverdatum bij je thuis wordt bezorgd.

Vertraging door verhuizing

Wanneer: 17, 18 en 19 december

De producten in onze webshop worden verzonden vanuit een distributiecentrum. Op bovenstaande data verhuist deze naar een hypermoderne locatie waar alles is geautomatiseerd. Dit betekent dat pakketjes in de toekomst sneller en efficiënter kunnen worden verwerkt.

De verhuizing betekent dat er een tijdelijk wordt gestopt met het verzenden van pakketjes. Hieronder zie je wanneer je pakketje wordt bezorgd per besteldatum:

Besteldatum Leverdatum
17 december 21 december
18 december 21 december
19 december 21 december (normale levertijd)

 


Drukte bij bezorgdiensten

Wanneer: maand december

De decembermaand is een drukke maand voor de bezorgdiensten. Er wordt meer dan ooit online besteld en in de tijd van Sinterklaas en Kerstmis stijgen de aantallen te bezorgen pakketjes naar flinke hoogtes. Door die aantallen kan het zijn dat je pakketje vertraagd is. Houd daarom je Track en Trace goed in de gaten, daarin staat altijd de laatste status van je pakket. Onze klantenservice gaat daar ook op af, dus zij kunnen je niet meer vertellen dan dat.

Als je pakket veel later is dan gepland, raden we aan om contact op te nemen met de bezorgdienst.