We sturen nu een online schouwformulier naar de klant


Het proces verloopt als volgt:

De klant vult thuis een online schouwformulier in en geeft extra informatie betreft het abonnement
Zij ontvangen een mail met een persoonlijke link. Als deze niet lijkt aan te komen, laat hen de spam controleren.

50five gaat aan de slag met het laadstation
Op basis van de ingevoerde gegevens gaan we direct aan de slag met een offerte.

Offerte en informatie wordt opgestuurd
Arval ontvangt alle informatie en de offerte ter goedkeuring. Dit gebeurt doorgaans binnen 48 uur.

Planning
Na goedkeuring van de offerte gaan we over tot de planning van de installatie.

Verrekenabonnement
Gegevens t.b.v. het verrekenabonnemen worden gedeeld met EVBox, zodat zij na de installatie het abonnement activeren.

Laadpas
De laadpas wordt verzorgd door Arval.


Vragen?

Als u vragen of opmerkingen heeft over het laadstation of de offerte, neem contact op met Siraj Autar. Hij is te bereiken via [email protected].

Bij vragen over het verrekenabonnement, neem contact op met Merlien Basiran. Zij is verantwoordelijk voor het activeren van het Arval verrekenabonnement bij EVBox. Mail naar [email protected].