Hoe retourneer je je aankoop?

Het kan zijn dat je niet tevreden bent met je aankoop. Bij 50five is klanttevredenheid zeer belangrijk. Daarom heb je bij ons 55 dagen bedenktijd en kun je je product kosteloos terugsturen als je niet tevreden bent. Op deze pagina leggen we stap voor stap uit hoe je je aankoop kan retourneren.

Retourproces

Veelgestelde vragen

Waarom is het zeer belangrijk om persoonlijke gegevens die zijn opgeslagen op je product te verwijderen?

Wat als ik de originele factuur niet meer heb?

Hoe word ik terugbetaald?

Hoe kan ik status van mijn retour volgen?

Wat als ik de originele verpakking niet meer heb?

Geen antwoord gevonden? Neem contact met ons op!

Stel een vraag

Via een contactformulier geef je gemakkelijk jouw vraag of opmerking door en deze wordt bewaard in jouw account.

Stuur een bericht

Bel onze klantenservice

085 333 00 55

Maandag t/m vrijdag: 8:00 - 22:00 uur
Zaterdag en zondag: 9:00 - 18:00 uur

Chat met ons via Messenger

Chat met een werknemer via Facebook Messenger tijdens onze openingstijden.

50five Messenger
50five op Facebook